Ενώ η κρέμα κρυώνει, προετοιμάζουμε τη μαργαρίνη. Διασφαλίζουμε ότι η μαργαρίνη έχει φτάσει σε θερμοκρασία δωματίου και είναι μαλακή, ώστε να μπορεί να ενσωματωθεί εύκολα στην κρέμα μας. Αφού η κρέμα έχει κρυώσει, προσθέτουμε τη μαργαρίνη σε κύβους, απευθείας στη σύνθεση. Χρησιμοποιούμε ξανά το μίξερ για να ενσωματώσουμε τη μαργαρίνη, δημιουργώντας μια λεία και ομοιόμορφη κρέμα. Είναι απαραίτητο όλα τα υλικά να είναι καλά ενσωματωμένα για να έχουμε τέλεια υφή.
Για τη συναρμολόγηση του επιδορπίου, θα χρειαστούμε δύο στρώσεις κέικ: μια καφέ στρώση και μια κίτρινη στρώση. Τοποθετούμε την πρώτη καφέ στρώση σε μια πιατέλα και απλώνουμε μια γενναιόδωρη στρώση κρέμας από πάνω. Στη συνέχεια, προσθέτουμε την κίτρινη στρώση από πάνω, ακολουθούμενη από μια άλλη στρώση κρέμας. Καλύπτουμε τα πάντα με τη δεύτερη καφέ στρώση. Τέλος, πασπαλίζουμε ζάχαρη άχνη από πάνω για μια κομψή και ελκυστική εμφάνιση.
Για να προσθέσουμε επιπλέον γεύση και πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση, αποφάσισα να καλύψω την καφέ στρώση με μια στρώση σοκολατένιας γλάσας. Αυτό όχι μόνο θα βελτιώσει τη γεύση, αλλά θα προσφέρει και μια ευχάριστη αντίθεση με την κρέμα στο εσωτερικό. Από πάνω της, έριξα λιωμένη λευκή σοκολάτα, δημιουργώντας έτσι ένα ιδιαίτερο οπτικό αποτέλεσμα. Αυτό το επιδόρπιο όχι μόνο φαίνεται εντυπωσιακό, αλλά η γεύση του είναι απολύτως θεϊκή, συνδυάζοντας υφές και γεύσεις που συμπληρώνουν θαυμάσια η μία την άλλη. Απολαύστε το με τους αγαπημένους σας!
Συστατικά
Για τα φύλλα κακάου χρειαζόμαστε: -300 γρ αλεύρι -10 γρ λαρδί ή μαργαρίνη (χρησιμοποίησα λαρδί) -1 αυγό -100 γρ ζάχαρη άχνη -1 κουταλιά κακάο -1/2 πακέτο baking powder (χρησιμοποίησα σόδα) Πώς να προχωρήσουμε για τα φύλλα: -Από αυτά τα υλικά ζυμώνεται μια ελαστική ζύμη και αν βγει πολύ σφιχτή, μπορούν να προστεθούν 2 κουταλιές ξινή κρέμα. Από αυτή τη ζύμη φτιάχνουμε 2 μπάλες που ψήνονται για 10 λεπτά σε μέτρια φωτιά στην πίσω πλευρά του ταψιού. Κίτρινη βάση: -6 αυγά -10 κουταλιές ζεστό νερό -230 γρ αλεύρι -1/2 πακέτο baking powder Πώς να προχωρήσουμε για τη βάση: -οι κρόκοι ανακατεύονται με τη ζάχαρη, στη συνέχεια προστίθεται σταδιακά ζεστό νερό μέχρι να αποκτηθεί ένα παχύ και αφρώδες μείγμα. Προστίθεται το αλεύρι, το baking powder και τέλος τα καλά χτυπημένα ασπράδια. Ψήνεται (γίνεται η δοκιμή με την οδοντογλυφίδα) στη φόρμα στην οποία έχουμε βάλει χαρτί ψησίματος. Κρέμα: -70 γρ αλεύρι -500 ml γάλα -250 γρ ζάχαρη -1 πακέτο βούτυρο ή μαργαρίνη (χρησιμοποίησα 1 κύβο Rama)