Για να προετοιμάσουμε αυτό το νόστιμο κέικ, θα ξεκινήσουμε συγκεντρώνοντας όλα τα απαραίτητα υλικά. Σε μια κατσαρόλα, βράζουμε το μέλι, τη ζάχαρη και τη μαργαρίνη. Ανακατεύουμε συνεχώς για να διασφαλίσουμε ότι η ζάχαρη διαλύεται εντελώς και το μείγμα γίνεται ομοιογενές. Μόλις αποκτήσουμε ένα ομοιογενές μείγμα, το αφήνουμε να κρυώσει σε θερμοκρασία δωματίου. Αυτό το βήμα είναι απαραίτητο, καθώς αν προσθέσουμε τα ξηρά υλικά στο μείγμα όταν είναι πολύ ζεστό, υπάρχει κίνδυνος να σχηματιστούν σβόλοι.
Αφού κρυώσει το μείγμα, προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι, το αλάτι, τη σόδα και το γάλα. Είναι σημαντικό να τα ενσωματώσουμε προσεκτικά, ώστε να αποκτήσουμε μια λεπτή και ελαστική ζύμη. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να ενωθούν τέλεια όλα τα υλικά. Στη συνέχεια, χωρίζουμε τη ζύμη σε τέσσερις ίσες μερίδες. Χρησιμοποιώντας ένα ορθογώνιο ταψί, ανοίγουμε κάθε μερίδα ζύμης στην πίσω πλευρά του ταψιού, διασφαλίζοντας ότι κάθε φύλλο έχει ομοιόμορφο πάχος. Ψήνουμε τα φύλλα στον προθερμασμένο φούρνο σε μέτρια θερμοκρασία μέχρι να γίνουν ελαφρώς χρυσά. Αφού ψηθούν, τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Εν τω μεταξύ, φροντίζουμε για την νόστιμη κρέμα που θα προσθέσει πλούσια γεύση στο κέικ μας. Σε ένα άλλο δοχείο, ανακατεύουμε όλα τα υλικά για την κρέμα σιμιγδαλιού, εκτός από τη μαργαρίνη. Τα βάζουμε να βράσουν, ανακατεύοντας συνεχώς για να αποφύγουμε να κολλήσουν. Μόλις το μείγμα αρχίσει να πήζει, το αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει λίγο. Όταν η κρέμα είναι χλιαρή, προσθέτουμε τη μαργαρίνη, ανακατεύοντας έντονα μέχρι να λιώσει εντελώς και να ενσωματωθεί.
Για τη γέμιση, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε μαρμελάδα δαμάσκηνου και μαρμελάδα βατόμουρου, που θα προσθέσουν μια φρουτώδη και γλυκόξινη νότα. Συναρμολογούμε το κέικ με την εξής σειρά: ένα φύλλο ζύμης, μια στρώση ομοιόμορφα κατανεμημένης μαρμελάδας δαμάσκηνου, ακολουθούμενη από ένα άλλο φύλλο, στη συνέχεια την κρέμα σιμιγδαλιού, μια στρώση μαρμελάδας βατόμουρου και τέλος το τελευταίο φύλλο. Αφού ολοκληρώσουμε την συναρμολόγηση, είναι σημαντικό να πιέσουμε το κέικ για να επιτρέψουμε στα υλικά να σταθεροποιηθούν καλά μεταξύ τους. Αφήνουμε το κέικ να κρυώσει εντελώς και στη συνέχεια μπορούμε να το κόψουμε εύκολα για να το απολαύσουμε με τους αγαπημένους μας. Αυτό το κέικ είναι ιδανικό για κάθε περίσταση και σίγουρα θα φέρει χαρά σε όσους το δοκιμάσουν!
Αφού κρυώσει το μείγμα, προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι, το αλάτι, τη σόδα και το γάλα. Είναι σημαντικό να τα ενσωματώσουμε προσεκτικά, ώστε να αποκτήσουμε μια λεπτή και ελαστική ζύμη. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να ενωθούν τέλεια όλα τα υλικά. Στη συνέχεια, χωρίζουμε τη ζύμη σε τέσσερις ίσες μερίδες. Χρησιμοποιώντας ένα ορθογώνιο ταψί, ανοίγουμε κάθε μερίδα ζύμης στην πίσω πλευρά του ταψιού, διασφαλίζοντας ότι κάθε φύλλο έχει ομοιόμορφο πάχος. Ψήνουμε τα φύλλα στον προθερμασμένο φούρνο σε μέτρια θερμοκρασία μέχρι να γίνουν ελαφρώς χρυσά. Αφού ψηθούν, τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Εν τω μεταξύ, φροντίζουμε για την νόστιμη κρέμα που θα προσθέσει πλούσια γεύση στο κέικ μας. Σε ένα άλλο δοχείο, ανακατεύουμε όλα τα υλικά για την κρέμα σιμιγδαλιού, εκτός από τη μαργαρίνη. Τα βάζουμε να βράσουν, ανακατεύοντας συνεχώς για να αποφύγουμε να κολλήσουν. Μόλις το μείγμα αρχίσει να πήζει, το αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει λίγο. Όταν η κρέμα είναι χλιαρή, προσθέτουμε τη μαργαρίνη, ανακατεύοντας έντονα μέχρι να λιώσει εντελώς και να ενσωματωθεί.
Για τη γέμιση, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε μαρμελάδα δαμάσκηνου και μαρμελάδα βατόμουρου, που θα προσθέσουν μια φρουτώδη και γλυκόξινη νότα. Συναρμολογούμε το κέικ με την εξής σειρά: ένα φύλλο ζύμης, μια στρώση ομοιόμορφα κατανεμημένης μαρμελάδας δαμάσκηνου, ακολουθούμενη από ένα άλλο φύλλο, στη συνέχεια την κρέμα σιμιγδαλιού, μια στρώση μαρμελάδας βατόμουρου και τέλος το τελευταίο φύλλο. Αφού ολοκληρώσουμε την συναρμολόγηση, είναι σημαντικό να πιέσουμε το κέικ για να επιτρέψουμε στα υλικά να σταθεροποιηθούν καλά μεταξύ τους. Αφήνουμε το κέικ να κρυώσει εντελώς και στη συνέχεια μπορούμε να το κόψουμε εύκολα για να το απολαύσουμε με τους αγαπημένους μας. Αυτό το κέικ είναι ιδανικό για κάθε περίσταση και σίγουρα θα φέρει χαρά σε όσους το δοκιμάσουν!
Συστατικά
Φύλλα: -600 γρ. αλεύρι, 180 γρ. ζάχαρη, 4 κουταλιές της σούπας μέλι, 1 κουταλιά της σούπας μαγειρική σόδα, μια πρέζα αλάτι, 100 γρ. μαργαρίνη, ζεστό γάλα όσο χρειάζεται για να γίνει μια καλή ζύμη Κρέμα: -250 ml γάλα, 180 γρ. ζάχαρη, 1 κουταλιά της σούπας μέλι, 80 γρ. γκρι, 200 γρ. μαργαρίνη