Έρημος - Κέικ με Σιρόπι Δενδρολίβανου apo Simona N. - Συνταγές Recipia
Για να προετοιμάσουμε ένα νόστιμο κέικ λεμονιού και δενδρολίβανου, ξεκινάμε φτιάχνοντας το σιρόπι. Σε μια μεσαίου μεγέθους κατσαρόλα, προσθέτουμε μία κούπα νερό και μία κούπα ζάχαρη, ανακατεύοντας απαλά για να συνδυαστούν τα υλικά. Τοποθετούμε την κατσαρόλα σε χαμηλή φωτιά και την καλύπτουμε με ένα καπάκι, αφήνοντάς τη να σιγοβράσει για 40-50 λεπτά. Είναι σημαντικό να μην σηκώσουμε το καπάκι κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας για να επιτρέψουμε στις γεύσεις να αναπτυχθούν. Όταν το σιρόπι έχει αποκτήσει μια ελαφρώς κολλώδη σύσταση, προσθέτουμε τον φρέσκο χυμό ενός λεμονιού, ανακατεύοντας καλά. Αφήνουμε να σιγοβράσει για λίγα λεπτά ακόμη, στη συνέχεια προσθέτουμε τα φρέσκα φύλλα δενδρολίβανου. Σβήνουμε τη φωτιά και αφήνουμε την κατσαρόλα καλυμμένη ώστε το δενδρολίβανο να αρωματίσει το σιρόπι.

Εν τω μεταξύ, στρέφουμε την προσοχή μας στην προετοιμασία του κέικ. Σε ένα μεγάλο μπολ, χτυπάμε καλά τα αυγά με τη ζάχαρη, μέχρι το μείγμα να γίνει ανοιχτόχρωμο και αφράτο. Προσθέτουμε σταδιακά το γάλα και το λάδι, συνεχίζοντας να ανακατεύουμε. Τέλος, ενσωματώνουμε το αλεύρι ανακατεμένο με το μπέικιν πάουντερ, προσέχοντας να μην σχηματιστούν σβόλοι. Αυτό το μείγμα θα είναι πυκνό, αλλά εύκολο να χυθεί. Ετοιμάζουμε μια φόρμα κέικ 28 εκ. διάμετρο, την οποία επενδύουμε με λαδόκολλα. Βρέχουμε τη λαδόκολλα και την στύβουμε καλά για να προσαρμοστεί τέλεια στη φόρμα. Ρίχνουμε το μείγμα στη φόρμα και το ισιώνουμε ομοιόμορφα.

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200°C και ψήνουμε το κέικ για 5 λεπτά σε αυτή τη θερμοκρασία, στη συνέχεια μειώνουμε στους 180°C και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 40-50 λεπτά. Ελέγχουμε με μια οδοντογλυφίδα αν είναι ψημένο, και αν βγει καθαρή, το κέικ είναι έτοιμο. Μετά την αφαίρεση από τον φούρνο, το αφήνουμε να κρυώσει λίγο στη φόρμα. Εάν η λαδόκολλα δεν αποκολλάται εύκολα, τη βουρτσίζουμε με μια υγρή βούρτσα ή χρησιμοποιούμε υγρά χέρια για να διευκολύνουμε την αποκόλληση.

Τοποθετούμε το κέικ σε μια πιατέλα και αρχίζουμε να το βουρτσίζουμε με το σιρόπι που ετοιμάσαμε προηγουμένως, χρησιμοποιώντας μια βούρτσα. Είναι ουσιώδες να το κάνουμε αυτό αργά, ώστε να επιτρέψουμε στο σιρόπι να απορροφηθεί σταδιακά. Έτσι, το κέικ θα είναι υγρό, αλλά όχι μουσκεμένο. Μπορούμε να διακοσμήσουμε με φρέσκα φύλλα δενδρολίβανου και φέτες λεμονιού, πιθανώς κρατημένα και αυτά λίγο στο σιρόπι για να ενισχύσουν τη γεύση τους. Αυτό το επιδόρπιο δεν είναι μόνο όμορφο, αλλά και απελευθερώνει ένα ακαταμάχητο άρωμα, συνδυάζοντας τη γλυκύτητα με εσπεριδοειδή και βοτανικές νότες. Απολαύστε το μαζί με μια κούπα τσάι ή καφέ για μια τέλεια απόλαυση!

Συστατικά

Για το κέικ: μετράμε τα πάντα με μια κούπα που έχει χωρητικότητα 250 ml 2 αυγά 1 κούπα ζάχαρη 1/2 κούπα λάδι ή λιωμένο βούτυρο 1/2 κούπα γάλα 2 κούπες αλεύρι 1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ Για το σιρόπι: 250 ml νερού 250 γρ ζάχαρης χυμός από 1/2 λεμόνι 1-2 κλωνάρια φρέσκο δεντρολίβανο (λειτουργεί και με αποξηραμένο δεντρολίβανο)

Ετικέτες

Έρημος - Κέικ με Σιρόπι Δενδρολίβανου apo Simona N. - Συνταγές Recipia

Κατηγορίες